| ||||||||||||||||||||
«ЕЛФІ– ПІДПРИЄМСТВО» - цу відчизняна, реально працююча інтегрирована система автоматизації менеджменту великого промислового підприємства. Вона охоплює кадровий, табельний, бухгалтерский і податковий облік, контроль і звітність. Автоматично формує всі синтетичні проводки і веде синтетичний облік. Забезпечує найвищий (до 99%) рівень автоматизації роботи бухгалтерии и суміжних служб підприємства. Щоденно надає керівництву підприємства актуальную інформацію для прийняття управлінських рішень. Надійна, проста і зручна в екплуатації. Має мнімальні вимоги до комп'ютерної та бухгалтерської кваліфікації користувачів.. Складється з інформаційно поєднаних модулів. Модуль КАДРИ забезпечує кадровий та табельний облік: Модуль КОШТИ забезпечує підготовку патіжних документів або імпорт виписки з програм інтернет банкінгу та облік руху безготівкових коштів у національній та іноземних валютах з видачею потрібних довідок, підготовку касових документів та облік руху готівкових коштів. Автоматично Модуль ВИРОБНИЦТВО забезпечує автоматизацію обліку і контролю діяльності основних і допоміжних виробничих підрозділів, багаторівневий аналітичний облік фактичної собівартості, а також доходів і витрат по кодному контракту. Модуль КОНТРАГЕНТИ забезпечує автоматичний облік розрахунків з постачльниками і підрядниками, комісіонерами і комітентами, переробниками і давальцями, та з підзвітними особами, контроль дебіторської та дебіторської заборгованості по кожному договору в національній та іноземних валютах, формування та експорт у файли електронної звітності податкових накладних і декларації з ПДВ. Модуль ЗАПАСИ максимально допомагає персоналу оформлювати прибуткові, видаткові і податкові накладні з експортом у файли електронної звітності, імпортні та експортні декларації, автоматично веде облік залишків необмеженої номенклатури товарів, сировини та інших матеріальних цінностей на складах та видає потрібні довідки. Модуль БАЛАНС забезпечує автоматичне фрпмування та експорт у фійли електронної звітності документів фінансової звітності та Декларації про прибуток з додатками і дає можливістю ручного коригування. Модуль НЕОБОРОТНІ МАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ забезпечує автоматизацію обліку вводу в експлуатацію, модернізацію, ремонт, реалізацію, списання і амартизації об'єктів основних засобів з мінімальним витрачання часу і зусиль експлуатаційного персналу і підготовку потрібних довідок керівнитву підприємства. Вводиться у дію поетапно за підтримки розробника. |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||